Grazie à a nova tecnulugia, l'opzioni è e pussibilità chì i pavimenti in vinile di lussu offre à i diseggiani cuntinuanu à espansione.Unu di l'ultimi prudutti di vinili di lussu hè un pavimentu di vinile di lussu di core rigidu, chì hè un tipu di pavimenti di vinile di lussu cumpostu da un core più solidu o "rigidu" per una durabilità aghjuntu.U vinile di lussu di core rigidu hè un formatu glueless cù un sistema di installazione di cliccà.
Dui tipi di vinile di lussu di core rigidu sò Stone Plastic Composite (SPC) è Wood Plastic Composite (WPC).Quandu si tratta di pavimenti SPC versus WPC, hè impurtante nutà chì, mentri tramindui sparte una varietà di caratteristiche, ci sò diffirenzii trà i dui chì deve esse cunsideratu quandu decide quale travaglià megliu per u vostru spaziu o prughjettu di l'internu.
SPC, chì significa Stone Plastic (o Polymer) Composite, presenta un core chì hè tipicamente cumpostu da circa 60% di carbonate di calciu (calcariu), cloruru di polivinile è plastificanti.
WPC, invece, significa Wood Plastic (o Polymer) Composite.U so core hè tipicamenti custituitu di clorur di polivinile, carbonate di calcium, plastificanti, un agentu spumante, è materiali simili di legnu o di legnu cum'è a farina di lignu.I pruduttori di WPC, chì hè statu chjamatu uriginale per i materiali di lignu chì era cumpostu, sò sempre più rimpiazzà i diversi materiali di legnu cù plastificanti simili à u legnu.
U maquillaje di WPC è SPC hè relativamente simile, ancu s'ellu SPC hè custituitu da assai più carbonate di calcium (calcariu) cà WPC, chì hè induve a "S" in SPC deriva da;hà più di una cumpusizioni di petra.
Per capisce megliu e similitudini è e differenze trà SPC è WPC, hè d'utile à guardà e seguenti qualità quantificabili: Look & Style, Durability & Stability, Applications, and Cost.
Look & Style
Ùn ci hè micca assai diffarenza trà SPC è WPC in quantu à i disinni chì ognunu offre.Cù i tecnulugii di stampa digitale di l'oghje, SPC è WPC piastrelle è tavole chì s'assumiglia à legnu, petra, ceramica, marmura, è finiture uniche sò faciuli di pruduce sia visualmente sia strutturalmente.
A parti di l'opzioni di disignu, i recenti avanzamenti sò stati fatti in quantu à e diverse opzioni di furmatu.Tramindui i pavimenti SPC è WPC ponu esse fatti in una varietà di formati cumpresi tavulini più largu o più longu è tile più larghe.Multi-lunghezza è larghezza di sia imballati in u stessu cartone sò ancu diventendu una opzione populari.
Durabilità è Stabilità
Simile à i pavimenti in vinile di lussu seccu (chì hè u tipu tradiziunale di vinile di lussu chì necessita un adesivu per installà), i pavimenti SPC è WPC sò cumposti da parechje strati di supportu chì sò fusi inseme.In ogni casu, à u cuntrariu di i pavimenti secchi, e duie opzioni di pavimenti presentanu un core rigidu è sò un pruduttu più duru in tuttu.
Perchè a strata di u core di SPC hè cumpostu di calcariu, hà una densità più altu in paragunà à WPC, ancu s'ellu hè più sottile in generale.Questu rende più durable paragunatu à WPC.A so alta densità offre una migliore resistenza à i graffi o a dent da articuli pesanti o mobili chì sò posti sopra, è a rende menu suscettibile à l'espansione in casu di cambiamentu di temperatura estrema.
Una cosa impurtante da nutà hè chì ancu chì SPC è WPC sò spessu cummercializati cum'è impermeabili, sò in realtà resistenti à l'acqua.Ancu s'ellu ùn hè micca solu un pruduttu impermeable s'ellu hè sottumessu sottu à l'acqua, i sversamenti o l'umidità di u topicu ùn deve esse un prublema se puliti bè in un tempu raghjone.
Applicazioni
I prudutti core rigidi cumpresi WPC è SPC sò stati creati in origine per i mercati cummerciale per via di a so durabilità.Tuttavia, i pruprietarii anu cuminciatu à utilizà un core rigidu ancu per via di a so facilità d'installazione, l'opzioni di cuncepimentu è a durabilità.Hè impurtante à nutà chì certi prudutti SPC è WPC varienu da l'usu cummerciale à l'usu cummerciale ligeru, per quessa, hè megliu cunsultà sempre u vostru fabricatore per sapè quale garanzia s'applica.
Un altru puntu culminante sia per SPC sia per WPC, fora di u so sistema di chjusu di clicche faciule da installà, hè chì ùn necessitanu micca una preparazione estensiva di u pavimentu prima di a stallazione.Ancu s'ellu hè stallatu nantu à una superficia plana hè sempre una bona pratica per esse, l'imperfezioni di u pavimentu cum'è crepe o divoti sò più facilmente oculate cù pavimenti SPC o WPC per via di a so cumpusizioni di core rigida.
È, quandu si tratta di cunsulazione, WPC hè generalmente più còmode sottu à u pede è menu densu di SPC per via di l'agente spumante chì hè tipicamente cumpostu.Per quessa, WPC hè soprattuttu adattatu per l'ambienti induve l'impiegati o i patroni sò constantemente nantu à i so pedi.
In più di offre più cuscinu quandu camina, l'agente spumante in WPC furnisce più assorbimentu di u sonu di u pavimentu SPC, ancu s'è parechji pruduttori offrenu un supportu acusticu chì pò esse aghjuntu à SPC.WPC o SPC cù supportu acusticu sò ideali per paràmetri induve a riduzione di u rumore hè chjave cum'è aule o spazii d'uffiziu.
Costu
I pavimenti SPC è WPC sò simili in u prezzu, ancu s'ellu SPC hè tipicamente un pocu più prezzu.Quandu si tratta di i costi di stallazione, i dui sò paragunabili in generale, postu chì nè richiede l'usu di un adesivu è i dui sò facilmente installati cù u so sistema di serratura di clic.In fine, questu aiuta à riduce u tempu d'installazione è i costi.
In quantu à quale pruduttu hè megliu in generale, ùn ci hè micca un vincitore chjaru.WPC è SPC anu parechje similitudini, è ancu uni pochi di differenze chjave.WPC pò esse più cunfortu è più tranquillu sottu u pede, ma SPC hà una densità più altu.A scelta di u pruduttu ghjustu dipende veramente da ciò chì i vostri bisogni di pavimenti sò per un prughjettu o spaziu particulari.


Tempu di post: 22-novembre-2021